Hakkımızda


Vicco, sektöründe köklü bir geçmişe sahip Sportek Ayakkabıcılık tarafından 2005 yılında temelleri atılan çocuk ayakkabı markasıdır.

Sportek Ayakkabı Sanayi, 30 yılı aşkın bilgi mirasının verdiği güçle Ar-Ge ve üretim faaliyetlerine öncelik veren anlayışı, yaygın satış dağıtım kabiliyeti sayesinde tanınıyor. 6 bin m²'ye yayılan tesislerinde, teknolojinin tüm olanakları kullanılarak büyük bir titizlikle üretim yapılıyor.

Buna paralel olarak üretimin bilimsel boyutunu oluşturan Ar-Ge çalışmaları, teknik analizler uluslararası normlara uygun olarak gerçekleştirilmekte ve bağımsız laboratuvarlar tarafından denetlenmektedir. 2005 yılından bu yana adını "çocuk ayakkabı uzmanlığı" ile duyuran Vicco Markası, kendi kategorisinde Türkiye'nin en geniş ve dünyanın sayılı ürün gamına sahiptir.

Pazara sunduğu farklılık sayesinde hızlı bir büyüme kaydeden marka bugün, sektöründe lider konumunda yer almaktadır. Yılda 1,5 milyon çift üretim gerçekleştirirken yaptığı çalışmalarla da güncel moda değerlerini sağlıklı tasarımlar ile sunmaktadır.

Bugün Vicco Markası'nın 23 konsept mağazası mevcuttur. Buna ek olarak Türkiye genelinde 1100 perakende satış noktası ve www.viccoshop.com.tr e-ticaret işletmesi ile müşterilerine çok kanallı alışveriş imkanı sunmaktadır.

Kalite Politikamız


Biz Türkiye çocuk ayakkabı sektöründe üst sıralarda yer alan bir firma olarak inanıyoruz ki başarıya ulaşmak; çalışanlarımızın refah seviyesini ve performansını arttırmak, ürün kalitesine yüksek önem vermek, müşteri memnuniyetini sağlamak ve mükemmellik çabası ile gerçekleşecek bir olgudur.

Siz değerli müşterilerimiz için; kalite yönetim sistemi çerçevesinde düzeltici ve önleyici faaliyetlerimizi sürekli olarak gözden geçirmekte ve en iyiye ulaşmak için çaba göstermekteyiz. Kalite hedeflerimiz her birimimizin ayrı ayrı performansını arttırmak için rutin olarak geliştirilmekte ve çıtayı her daim yukarı taşımaktayız.

Ulaşmakta kararlı olduğumuz kalite hedeflerimiz ve prensiplerimiz doğrultusunda;

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve şartlarına uygun, yasal gereklilikleri ve üretim düzeniyle birlikte çok çeşitli ve kaliteli, sağlıklı ayakkabılar üretmeyi,
  • Müşterilerimizin beklentilerini ve ürün tatminini bir arada sağlayabilmeyi,
  • Müşterilerimize insani ve etik koşullarda üretilmiş en iyi ürünleri ulaştırmayı,
  • Sürekli yapılan iyileştirme ve yenileme süreçleri ile sistemlerimizin ve çalışanlarımızın refahını sağlamayı,
  • Çalışanlarımızın emsalsiz uyumu ile işini ilk seferde doğru yapabilme performansına ulaşmayı,
  • Dış tedariklerin ve çalışma koşullarının sürekli iyileştirilmesini,
  • Rekabetçi fiyat politikası ile zamanında teslimat gerçekleştirmeyi,
  • Çevreye duyarlı olmayı
  • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı

taahhüt etmekteyiz.


Markalarımız


Vicco

Vicco hedef kitlesi renklilik, eğlence, dinamizm, yaratıcılık ve enerji gibi değerlere sahiptir. Markanın tüm ürünleri de bu değerler doğrultusunda tasarlanmakta, her sezon birbirinden renkli ürünler çocukların beğenisine sunulmaktadır.

Vicco Çatısı altında,  Vicco Kids ve Vicco Teens olarak iki ayrı alt marka kimliği bulunmaktadır. 0-14 yaş arası geniş bir çocuk tüketici grubuna hitap etmek, onların taleplerini iyi analiz etmekle mümkündür. Bu sebeple alt markalar doğmuştur.

Vicco Kids

Vicco Kids; 0-7 yaş arası çocukları temsil eder. Bu grupta yer alan ürünler onların ayak gelişimine destek sağlayacak titizlikle üretilmektedir.

Vicco Teens

Vicco Teens; 8-14 yaş arası çocuklar için üretilmiştir. Kendi beğenilerinin ön planda olduğu bu yaş grubuna hitap eden ürünler, değişken ayak numaraları ve güncel trendler dikkate alınarak tasarlanmaktadır.